Соціально–психологічна служба школа

СОЦІАЛЬНО – ПСИХОЛОГІЧНА СЛУЖБА ШКОЛИ

створена для успішної співпраці адміністрації, педагогів, учнів та їх батьків між собою та активної співпраці з зовнішніми соціальними структурами для надання всебічної кваліфікованої допомоги учасникам навчально – виховного процесу
Мета соціально-психологічної служби:
  • вивчення особливостей життєдіяльності та індивідуального розвитку особистості або групи;
  • поліпшення психологічного клімату в педагогічному колективі;
  • поліпшення психологічного клімату в учнівському колективах;
  • профілактика негативних явищ та пропаганда здорового способу життя серед учнів, медпрацівників та батьків.
Завдання соціально-психологічної служби:
  • сприяти поліпшенню соціально-психологічного клімату в учнівському, педагогічному та батьківському колективах;
  • сприяти підвищенню психологічної культури всіх учасників навчально-виховного процесу;
  • розвиток творчих здібностей учнів;
  • допомога в професійному та життєвому самовизначенні старшокласників.

Соціальні педагоги:

Середенко Олена Олександрівна

Коваленко Олена Юріївна

Забезпечують соціально-педагогічний патронаж дітей та молоді в системі освіти, сприяють взаємодії навчальних закладів, сім’ї, служб у справах неповнолітніх соціального захисту, центрів соціальних служб для молоді, ювінальної поліції та інших підрозділів державних адміністрацій, органів місцевого самоврядування неурядових та громадських організацій – з метою адаптації дитини до вимог соціального середовища і створення умов для її сприятливого розвитку.

Практичний психолог

Нестеренко Наталія Миколаївна

Відповідає за:
  • психологічну просвіту педагогічного колективу, учнів, батьків;
  • консультативно-методичну допомогу всім учасникам навчально-виховного процесу з питань виховання дітей, підлітків, створення сприятливих психологічних умов для їх розвитку;
  • психологічну профілактику – своєчасне попередження відхилень в становленні особистості, труднощів у між особистісних стосунках, розв’язання конфліктів;
  • психологічне обстеження дітей та підлітків, умов навчання та розвитку, виявлення „дітей групи ризику”;
  • здійснення психолого-педагогічних, психотерапевтичних заходів з метою усунення відхилень в психічному та особистісному розвитку школярів;
  • надання психолого-педагогічної допомоги школярам, які перебувають у кризовій ситуації.